Termeni și Condiții

Termeni si conditii pentru comenzi telefonice si online

 

         Bine ati venit pe site-ul Habitat Design. Urmatorii termini si conditii se aplica tuturor comenzilor plasate prin intermediul site-ului Habitat Design , telefonic, catre echipa de noastra de vanzari online. Ele nu afecteaza drepturile statuare. Folosirea in continuare a acestui site inseamna implicit acceptarea termenilor si conditiilor descrise in continuare.

 

          Habitat Design ("Habitat Design", "noi") isi rezerva dreptul de a schimba acesti termeni cand va considera ca e necesar fara a anunta in prealabil. Orice astfel de schimbari vor fi anuntate in in  aceasta sectiune a site-ului ,continuarea folosirii site-ului de constituie implicit acordul dumneavoastra in respectarea termenilor si conditiilor. Sunteti obligat sa cititi acesti termini si conditi  de cate ori plasati o comanda. De asemena recomandam tuturor clientilor sa printeze sis a pastreze acest document dupa fiecare comanda.

Inainte de a plasa o comanda, daca aveti nelamuriri sau intrebari legate de termeni si conditiile de utilizare ale site-ului va rugam sa contactati pentru lamuriri echipa noastra Online prin e-mail la adresa ajutor@habitat-design.ro sau telephonic la numarul +40 752.692.671.

A. Comandarea Produselor
B. Garantarea calitatii bunurilor
C. Dreptul la proprietatea intelectuala
D. Disclaimer
E. Contact
 

 

A. Cumpararea produselor


1. Creearea contractului

1.1 Dupa ce ati incheiat comanda online va vom trimite o comfirmare a primirii comenzi prin email.
 Va rugam sa luati la cunostinta ca acest mail de confirmare nu inseamna implicit si acceptarea comenzii dumneavoastra.
1.2 Ne rezervam dreptul de a refuza total sau partial orice comanda pentru oricare ar fi motivul iar daca aceasta se va intampla va vom contacta pentru a va oferi detalii.
1.3 Daca vom refuza comanda dumneavoastra va vom notifica prin email si va vom returna cat mai repede posibil orice suma de bani platita de dumneavoastra in conformitate cu contractual de vanzare. Termenul maxim pentru returnarea banilor este de 30 de zile din momentul refuzarii comenzii ce a fost plasata de dumneavoastra.Nu suntem obligati sa oferim nici o suma aditionala .
1.4 Creearea contractului va fi incheiat odata cu livrarea cu success a comenzii sau ridicarea unei parti a comenzii de catre dumneavoastra exceptand situatia in care v-am notificat ca nu acceptam comanda dumneavoastra, comform articolului 1.2 .
1.5 Recomandam sa pastrati toate email-urile legate de starea comenzilor dumneavoastra.
1.6 Daca doriti sa faceti schimbari comenzii dumneavoastra va rugam sa ne contactati pentru asistenta prin e-mail la adresa comenzi@habitat-design.ro sau telephonic la numarul 0752.692.671 .
1.7 Vă rugăm să rețineți că, atunci când marfa este comandat la momente diferite, nu putem garanta potrivirea culorilor datorită variațiilor între loturi. Schimbarea unei comenzi poate provoca o întârziere cu timpul de livrare și poate modifica prețul pe care îl au fost citate.

 

2. Plata

2.1 Tipul de plata ales de dumneavoastra (Debit card, carte de credit,  Ordin de plata sau plata cash) va fi incasat de catre noi la finalizarea comenzii sau in maximum 48 de ore de la finalizarea comenzii in cazul plati avansului in numerar.
2.2 cand plasati comanda si ati optat pentru varianta de plata cu avans prin debit card sau  credit card, sunteti de accord sa retragem din contul de pe care ati platit avansul restul sumei ce ramane de achitat dupa plata avansului. Daca nu putem primi restul sumei, nu suntem obligati sa facem livrarea bunurilor cumparate si nu vom fi pana in momentul plati integrale a produsului comandat de dumneavoastra.

2.3 Ne rezervam dreptul de a declina partial sau total o plata indifferent de motiv , iar daca aceasta se va intampla va vom contacta pentru a va oferii detalii.
2.4 Toate preturile de pe acest site sunt exprimate in lei romanesti.daca nu se prevede  altfel preturile includ TVA si transportul produselor in municipiului Cluj-Napoca.
2.5  Dacă descoperim o eroare în prețul afisat pe site a produsului pe care le-ați comandat, atunci vă vom informa cât mai curând posibil și vă vom oferi posibilitatea de a comanda reconfirmînd prețul corect, sau vom anula comada. Dacă nu putem să vă contactam, vom trata comanda ca fiind anulata și veți primi o rambursare completă.

3. Reguli de securitate si compensare

3.1 Toate platile cu carduri de credit și de debit, care sunt făcute pe site-ul nostru sunt protejate printr-o conexiune securizată. Această conexiune securizată asigură faptul că cartea dvs. de credit și de debit sunt criptate înainte de a transfera comanda la banca pentru autorizare.
3.2 Ca o măsură suplimentară de securitate,noi  nu vom retine detalii a cartii dvs. De credit sau debit, imediat ce comanda a fost procesată. Acestea vor fi stocate în formă criptată de către furnizorii noștri de plată, SagePay.
3.3 Dacă ne-ați autorizat să obtinem o a doua plata din comanda de pe cartea de dvs de credit sau debit vom folosi aceeasi conexiune securizata pentru a trimite solicitarea transferului de bani catre banca dvs. Numărul dvs. de CV2 nu este reținut de către furnizorul nostru de plată securizat (SSP).

4. Livrarea bunurilor comandate


4.1 Vom livra bunurile comandata catre adresa transmisa de dumneavoastra telefonic, prin email sau prin intermediul aplicatiei de comenzi online a site-ului habitat-design.ro. 

4.2 Scopul nostru este de a livra mobila in timpul estimat pe site-ul nostru,exceptand situatiile in care adresa de livrare se afla la o distanta mai mare de 350 de kilometrii fata de depozitul nostrum. Acestea sunt citate ca durata estimată a timpului in care noi credem că putem livra comanda , si se bazeaza in functie de bunurile ce se afla in stoc / sau timpul de livrare furnizat de furnizorii nostrii. În cazul în care au fost comandate mai multe produse, ne vom strădui să le livram împreună înainte de cel mai lung timp de livrare citat, cu excepția cazului în care se solicită în mod expres o livrare divizata. O livrare împărțită solicitatata va fi supusă unei taxe de livrare suplimentară. În cazul în care comanda este întârziată din cauza unor circumstanțe care sunt dincolo de controlul nostru, atunci nu putem accepta nici o responsabilitate pentru eventualele pierderi suferite ca urmare a acestei întârzieri.
4.3 Nu dispunem de spatiu de depozitare pentru a depozita bunurile la cerere.
4.4 Vei deveni proprietarul mărfurilor în momentul livrării cu condiția ca noi am primit plata integrală, cu toate acestea, veți fi răspunzător pentru pierderea sau distrugerea acestora. 4.5 Acolo unde este cazul ,si cand vom fi angajati in acest sens, echipa noastra de livrari va instala cu atentie noua mobila in casa dvs, exact acolo unde (daca exista acces) doriti. Ei vor debarasa apoi toate ambalajele și deseurile .
4.6 Toate livrările vor fi pre rezervate. Daca nu sunteti casa la data livrarii echipa noastra va lasa un card de contact pentru a reprograma livrarea bunurilor la o dată ulterioară. Vă rugăm să rețineți că poate exista o taxă suplimentară pentru livrare în cazul în care eșecul de a livra este din vina noastra, sau în cazul în care nu am primit o notificare de amanare a livrari in prealabil cu cel putin 48 de ore inainte de data livrari pre stabilite.


5. Accesul la locul de destinatie a comenzii

5.1 Înainte de a plasa o comandă, vă rugăm să va asigurati dacă elementele de mobilier vor potrivi prin orice pasaje, casa scărilor, palierele și căi de acces pe drumul spre camera de destinație.
5.2 În cazul în care aveți probleme privind accesul, atunci vă rugăm să ne contactați prin e-mail sau telephonic la numarul  0752.692.671 pentru asistență suplimentară.

6. Bunuri distruse sau defecte

Toate eforturile vor fi făcute pentru a se asigura că bunurile pe care le-ați comandat sosesc intacte și fără deteriorari
Cu toate acestea, dacă se constată că mărfurile sunt fie deteriorate sau defecte în vreun fel la momentul livrării, aveți dreptul la următoarele opțiuni:
6.1 Refuzati preluarea comenzii 
•    i. Vi se va cere să completati imediat un formular Raport de incident, care va fi asigurat de echipa de livrare la domiciliu .:
•    ii. Raportul de incident va fi apoi returnat la depozitul livrare. Acesta va fi comparație cu numărul comenzii și vom rambursa suma platita de dvs integral, inclusiv orice taxe de livrare. Rambursarea se va face cat mai curand posibil și in nu mai mult de 30 de zile de la data intocmirii raportului de incident.
6.2 Bunuri usor deteriorate sau defecte
•    i. În cazul în care mobilierul este utilizabil, în ciuda prejudiciului, aveti dreptul da a opta pentru pastrarea produsului
•    ii. Echipa de livrare la domiciliu va completa un formular de raport de incident (dacă este cazul) pentru a înregistra problema. Vă vor cere să-l semnati și ei pot face, de asemenea, fotografii pentru a însoți actele
•    iii. Raportul de incident va fi apoi returnat la magazin. Acesta va fi comparat cu numărul comenzii și vor fi evaluate daunele pentru a stabili modul de remediere a defectiuni sau de compensare.
•    iv. Un reprezentant al habitat-design va va contacta apoi pentru a programa vizita unui tehnician care sa remedieze sis a repare daunele produsului deteriorate astfel incat el sa fie la standardele de fabricație. In general, în termen de 7 zile. În cazul în care el / ea nu este în măsură să rezolve problema de la prima vizită și sunt necesare componente, ne vom strădui să obtinem cât mai repede posibil.
      v    In cazul în care reparația nu poate fi făcută, vom înlocui mobilierul, sau va vom oferi  o rambursare completă, inclusiv orice taxe de livrare (acolo unde este cazul). Mărfurile care sunt considerate defecte revin in proprietatea habitat-design , și trebuie să fie în posesia noastră înainte de a rambursa suma platita de dvs.

 7.3 După livrare:

În cazul în care defecțiunea sau avarierea preexistentă este descoperită după ce echipa de livari a plecat de la dvs, trebui să ne contactați imediat ce observați defectul, sau cel târziu în termen de 14 zile de la livrarea mărfurilor, prin magazinul nostru on-line.

7.4 Defecte raportate dupa mai mult de 14 zile de la livrare :
În cazul in care descoperiti un defect si il raportati după 14 zile sau mai mult de la livrare, vă rugăm să ne contactati telephonic la numarul 0752.692.671 sau prin  e-mail (tehnic@habitat-design.ro) Opțiunile pot varia în funcție circumstanțe, inclusiv durata de timpului de raportare și natura defectului.

8. Anularea de catre noi


8.1 Ne rezervam dreptul de a refuza o cerere de comanda daca :
8.1.1 daca nu avem suficiente produse in stoc pentru a onora comanda;
8.1.2 nu facem livrari in zona dumneavoastra;
8.1.3 unul sau mai multe din bunurile comandate de dvs. au fost incorrect descrise pe site sau au pretul gresit;
8.1.4 plata dvs nu a fost autorizata de banca
8.1.5 nu s-au respectat dispozițiile de la punctul 12 din acești termeni și condiții
8.2 Dacă vom anula contractul vă vom notifica prin e-mail și va returna să vă orice sumă plătită de către dumneavoastră, cât mai curând posibil și în termen de maxim 30 de zile de la anularea comenzii. Nu vom fi obligați să oferim nici o compensație suplimentară .


9. Stocul de marfa

9.1 În măsura în care este posibil în mod rezonabil toate produsele prezentate pentru vanzare pe site sunt fie în stoc și disponibile la momentul comenzii, sau sunt produse personalizate care se fabrica respectand cerintele dvs in ceea ce priveste materialul de fabricatie, culoarea acestuia sau mici modificari la structura produsului.
 9.2 Daca produsul .comandat de dvs nu se afla in stocul magazinului el va fi comandat de la furnizorul nostru si va fi livrat in functie de perioada de livrare a furnizorului.

10. Circumstante neprevazute


În timp ce se fac toate eforturile pentru a satisface cerintele clientilor nostri, anulări sau variații pot fi inevitabile ca urmare a unui act al lui Dumnezeu, război, grevă, blocaj, conflict de muncă, incendii, inundații, secetă, sau alte cauze în afara controlului nostru rezonabil.

11. Reclamații și Comentarii


11.1 Dacă aveți o plângere sau o anumită observație, vă rugăm să nu ezitați să ne contactați imediat prin telefon sau e-mail.
11.2 Orice plângere va fi tratată în mod echitabil, în mod eficient și confidențial. Drepturile dumneavoastră statutare în calitate de consumator nu sunt afectate.

12. Capacitatea contractuală


12.1 Pentru a fi eligibil pentru a intra într-un contract cu noi pentru a achiziționa bunuri prin intermediul site-ului trebuie să:-
12.1.1 furnizati informațiile necesare, inclusiv numele real, detaliile de plată inclusiv numarul cardului dvs.; adresa de livrare; adresa de e-mail și numărul de telefon;
12.1.2 sa aveti mai mult de 18 ani
 
13. Protecția datelor și confidențialitate


Informațiile pe care le furnizați rămân confidențiale. Ne-am angajat să protejăm confidențialitatea. Vom folosi numai informațiile pe care le colectăm despre dvs în mod legal și în conformitate cu Legea privind protecția datelor 1998. Noi colectăm informații despre dvs din două motive: în primul rând, pentru a procesa comanda dumneavoastră și, în al doilea rând, pentru a vă oferi cele mai bune servicii. Dvs. autorizați în mod special să transmiteti informații sau pentru a obține informații despre dvs. de la terțe, pentru a autentifica identitatea dvs., pentru a valida cardul de debit sau de credit și pentru a autoriza tranzacția .Prin folosirea in continuare a site-ului declarați că sunteți de acord cu prelucrarea acestor informații. În cazul în care doriți să ne contactați cu privire la politica noastră de confidențialitate vă rugăm să faceți acest lucru (pentru detalii vezi pagina de Contact a site-ului).
 

B. Garantia de 2 ani, termeni si conditii 


01. Dovada achizitiei este responsabilitatea cumparatorului.
02. Uzura generală, inclusiv de decolorarea, murdărirea excesivă, abraziune, arsuri, defectiuni accidentale, aplatizarea pernelor și a saltelelor sunt excluse.
03. Fisurarea lemnului datorită modificărilor extreme ale umidității camerei sau o sursă de căldură directă (aer condiționat și radiatoare) este exclusă.
04. Prin transfer de colorant din materiale plastice sau non plastic, țesături și articole de îmbrăcăminte (inclusiv denim), deteriorarea sau exfolierii a produsului sau a deteriorarilor cauzate ca urmare a contaminării prin contact cu produse pentru păr și produse de corp sau de alte aplicații cosmetice cum ar fi loțiuni de bronzare este exclusă.

05. Garanția este non-transferabilă și e valabil de la data achiziției inițiale
06. În concordanță cu îndeplinirea obligațiilor sale în cadrul acestei garanții, habitat-design își rezervă dreptul de a allege optiunea cea mai putin costisitoare pentru reparearea bunurilor in garantie. Acest lucru poate implica actiuni de rectificare a problemei, inlocuirea piesei defecte sau rambursarea partiala a prețului de cumpărare inițial.
07. În cazul în care mărfurile sunt schimbate, sau se acordă o restituire totală, bunurile care sunt considerate defecte revin la proprietatea  habitat-design..
08. Orice pretentie de despagubire monetara in termenul garantiei este limitata la valoarea pretului de achizitie initial.
09. Această garanție nu se extinde la utilizarea bunurilor non-casnic, și nici mărfurile care sunt exportate în afara Romaniei.
10. Garanția poate fi invalidată în cazul în care cumpărătorul nu respecta procedurile de îngrijire corespunzătoare prezentate in prospectul produsului sau în conformitate cu recomandările producătorului atunci când este cazul, sau în cazul în care produsul a fost adaptat, abuzat sau modificate.

C.  Drepturi pentru proprietate intelectuala


Conținutul acestui site apartine SC SMARTMOVING LOGISTICS SRL (sau licențe terțe părți). Recunoașteți și sunteți de acord că toate drepturile de autor, mărci comerciale și alte drepturi de proprietate intelectuală în toate materialele sau conținutul furnizat ca parte a Website-ului trebuie să rămână în permanență investite în noi (sau licențiatorii noștri). Nu aveți dreptul să copiați, reproduce, schimba, modifica, licenția, transmite sau de a vinde orice material sau conținut conținute în acest document și vi se permite sa utilizati acest material autorizat numai în mod expres de către noi (sau licențiatorii noștri).

 

D. Disclaimer


SC SMARTMOVING LOGISTICS SRL furnizeaza acest website "ca atare" și nu face declarații sau garanții de orice fel, fie explicite sau implicite, în legătură cu acest site sau conținutul său și neagă toate aceste reprezentări și garanții. In plus SC SMARTMOVING LOGISTICS nu face declarații sau garanții cu privire la corectitudinea, caracterul complet sau adecvarea pentru orice scop a informațiilor de pe acest website. Informațiile conținute în acest website pot conține inadvertențe tehnice sau erori tipografice. Raspunderea SC SMARTMOVING LOGISTICS pentru orice indiferent de modul în care decurg aceste inadvertențe sau erori este exclusă în mod expres în măsura maximă permisă de lege.

Nici SC SMARTMOVING LOGISTICS si nici unul dintre directorii, angajații sau alți reprezentanți nu vor fi răspunzătoari pentru pierderea sau paguba care rezultă din sau în legătură cu utilizarea acestui site. Aceasta este o limitare cuprinzătoare a răspunderii care se aplică tuturor daunelor de orice fel, inclusiv compensatorii, daune directe sau indirecte, pierderi de date, venit sau profit, pierderea sau deteriorarea bunurilor și cererile părților terțe. SC SMARTMOVING LOGISTICS
nu își asumă nici o responsabilitate pentru orice informație sau conținut al unor site-uri externe terțe părți care se leagă de acest site.
Fără a aduce atingere celor de mai sus, nici unul dintre aceste excluderi și limitări nu sunt destinate să limiteze orice drepturi pe care le-ar putea avea în calitate de consumator, în conformitate cu drepturile legale sau locale și nici în nici un mod de a exclude sau limita răspunderea noastră fata de clientii nostrii, pentru deces sau vătămare corporală care rezultă din neglijența noastra sau a angajaților și / sau agenților noștri.

 

E. Contact


Pentru orice întrebări on-line, vă rugăm să consultați pagina "Contact”
Sediul social al SC HABITAT INVEST SRL este:
Strada Ciucas nr. 5 , ap. 41
Cluj-Napoca
Cluj
Romania
Telefon : 0752.692.671
Email : office@habitat-design.ro
Cod Unic de Identificare :37407721
Nr. Reg. Com. : J12/1693/2017